STERRE BROUWER WINNARES BALLONNENWEDSTRIJD

Nieuws afbeelding 17 maart 2014 Ter gelegenheid van de opening van ons nieuwe waterveld werd in oktober 2013 een ballonnenwedstrijd gehouden. Afgelopen zaterdag was het eindelijk zo ver, de prijswinnaars werden in ons clubhuis bekendgemaakt. Voorzitter Jan Duijsens bouwde de spanning op en vertelde dat de ballonnen heel ver waren gekomen. De winnende ballon was helemaal terecht gekomen in Noord-Frankrijk. Sterre Brouwer (MC1) was de gelukkige en won de eerste prijs. Zij ontving uit handen van de voorzitter een prachtige hockeystick. De tweede prijs, een hockeytas, ging naar Xander Hoogstraten (J6E5). Zijn ballon was net iets minder ver gekomen dan die van Sterre. Tot slot werd de ballon van Sophie van Uden (M8E1) gevonden in Leiderdorp, waarmee zij de derde prijs won, een dimple bal (speciale waterveldbal) en een paar HVA hockeykousen. De prijswinnaars gingen blij naar huis met hun mooie prijzen, die gratis beschikbaar zijn gesteld door sponsor JaWa Sport.