KOM KIJKEN OP 10 MEI: JC1 SPEELT WEDSTRIJD VOOR VOLVO JUNIOR CUP

Nieuws afbeelding 11 april 2014

Noteer 10 mei maar vast in je agenda, want dit wil je niet missen: Dankzij Jim van der Sluijs, die zich heeft ingeschreven, komt de Volvo Junior Cup naar HV Abcoude. Volvo organiseert een unieke wedstrijd waarbij twee jeugdteams de kans krijgen om een echte tophockeywedstrijd te spelen en te strijden om de Volvo Junior Cup. Ze worden daarbij gecoacht en gesteund door de spelers en staf van Jong Oranje!

JC1 speelt op 10 mei haar competitiewedstrijd tegen Heerhugowaard JC1, maar dit is dus geen gewone wedstrijd! De teams worden gecoacht door de coaches van Jong Oranje, de spelers van Jong Oranje geven tips en komen aanmoedigen en de wedstrijd wordt gefloten door bondsscheidsrechters. Ook is er een videoanalist van de KNHB die opnames zal maken om in de rust te bekijken.

Kortom, het wordt een heel bijzondere wedstrijd waarbij een groot publiek natuurlijk meer dan welkom is! Dus grijp je kans om spelers en begeleiders van Jong Oranje te zien en onze jongens aan te moedigen! Een en ander vangt aan om 12:00u me teambesprekingen etc. Vanaf 13.15u wordt er ingelopen en ingespeeld met de spelers van Jong Oranje. De wedstrijd start om 13:55u met de line-up en het zingen van het Wilhelmus.

Je kan die dag ook zelf nog in actie komen: voorafgaand aan de wedstrijd tussen 12:00 en 14:00 staat de Volvo snelheidsmeter op veld 2 - kijk hoe hard je slaat!

Wil je meer lezen over de Volvo Junior Cup? Kijk dan hier: http://volvodrivingdutchhockey.nl/2014/04/03/speel-als-een-international-volvo-junior-cup/