VOLVO JUNIOR CUP ONDANKS REGEN GESLAAGD EVENEMENT

Nieuws afbeelding 12 mei 2014

Afgelopen zaterdag 10 mei hebben vele supporters de regen en wind getrotseerd om onze Jongens C1 aan te moedigen tijdens de eerste Volvo Junior Cup. Wij zijn natuurlijk supertrots dat deze eerste editie op onze club werd gehouden.

Zowel de JC1 van HV Abcoude als de JC1 van MHC Heerhugowaard werden voor deze speciale gelegenheid begeleid door de staf van Jong Oranje. Ook de spelers en speelsters van Jong Oranje waren aanwezig om de beide teams aan te moedigen, in te spelen en tips te geven.

Voorafgaand aan de wedstrijd, die werd gefloten door twee bondsscheidsrechters, bespraken de coaches van Jong Oranje met hun team de wedstrijd voor en werden de teams uitgenodigd voor een smakelijke lunch.

Na de officiĆ«le line-up en het zingen van het Wilhelmus begon de wedstrijd. Beide teams gingen er helemaal voor en deden hun uiterste best om de cup binnen te halen. Het publiek werd beloond met een hele leuke en boeiende wedstrijd. Jammer genoeg voor onze jongens bleken de Heerhugowaarders te sterk en wonnen zij de wedstrijd met 3-1. Desondanks konden onze jongens met opgeheven hoofd het team van Heerhugowaard feliciteren met hun overwinning.

Onze dank gaat uit naar onze sponsor Volvo Bangarage voor het organiseren van deze fantastische dag en natuurlijk naar alle vrijwilligers van HV Abcoude die dit mede mogelijk hebben gemaakt.