UNICEF VEILING BIJ ONZE BUREN FC ABCOUDE

Nieuws afbeelding 19 juni 2014

Op 20 juni vindt de jaarlijkse Unicef veiling plaats bij FC Abcoude. De FC Abcoude nodigt al ons leden uit om daarbij aanwezig te zijn. Hieronder het bericht van de secretaris van FC Abcoude over deze veiling:

All,

Het staat als het goed is al wekenlang in jullie agenda’s: op 20 juni is het dan zo ver. De jaarlijkse Unicef veiling vindt dan plaats bij FC Abcoude.

Zoals iedereen ondertussen vast al weet heeft FC Abcoude een samenwerkingsverband met Unicef. Wij ondersteunen van harte de doelstellingen van dit goede doel. Onderdeel van de samenwerking is dat de club jaarlijks 5 euro per spelend lid doneert aan Unicef. Om dit geld bijeen te krijgen houdt FC Abcoude een keer per jaar een grote veiling. Dit jaar wordt deze dus gehouden op vrijdagavond 20 juni, start om 19.30 uur.

Waarom zo (relatief) vroeg, zult u denken? Welnu, dit is om het grote aantal kavels te kunnen verwerken op één avond!! Onze vaste veilingmeester, Vincent Pijpers, zal flink door moeten werken om alles op één avond te kunnen veilen.

En, het moet gezegd, er zitten hele mooie kavels bij. De eerste 50 kavels kunt u zelf inzien als u op de volgende link drukt:

Alle kavels zijn geschonken door mensen en bedrijven die de club een goed hart toedragen, waarvoor dank, heel veel dank.

Voor de goede orde: het is best een groot bestand. Het is beter dit niet de downloaden op de smartphone, of je moet met wifi werken. Een laptop of PC is er echter veel beter voor geschikt!

Let wel: dit zijn slechts de eerste 50 kavels, de komende dagen laten wij u er steeds meer zien (en daar zitten ook nog eens hele mooie kavels bij, geloof ons!).

Om u een beetje warm te maken: we willen natuurlijk wel  een hele volle bak!

Neem dan ook vooral vrienden, kennissen, familie enz.. mee. Het is buiten een leuke en interessante gebeurtenis, waarop je mooie zaken kunt bemachtigen (vaak voor een koopie), ook nog eens een ontzettend gezellige avond, waarin we elkaar nog één keer voor de grote vakantie kunnen spreken!

Tot volgende week vrijdag dus!

De Veilingcommissie (Debbie Eindhoven, Coen Ruseler en Roy Blom)