Technische Commissie

TRIMHOCKEY VOORTAAN OP MAANDAGAVOND

Nieuws afbeelding 20 augustus 2014

Beste trimmers,

Zoals inmiddels al is terug te vinden in het trainingsschema op de site van HV Abcoude, is de club genoodzaakt geweest om de trimmersavond te verplaatsen van de woensdag- naar de maandagavond.

De redenen daarvoor zijn gelegen in het feit dat Heren 1 naar de donderdag moest verhuizen vanwege de beschikbaarheid van hun trainer, waardoor H2 naar de woensdag moest en meer in het algemeen dat het aantal senioren en veteranen teams dat 's avonds traint is toegenomen. Het is ongewenst voor competitieteams om op maandag te trainen, de dag na hun competitiewedstrijd. Voor de trimmers speelt dit niet en daarom is uiteindelijk besloten de training van deze groep te verplaatsen maar de maandag.

Een spijtige consequentie van het verplaatsen van de training is dat Herman Holtslag helaas niet beschikbaar is op de maandagavond om de training te verzorgen. Wij vinden dit heel jammer. De trimmersgroep heeft jarenlang genoten van zijn uitstekende en leuke trainingen. De club is Herman heel veel dank verschuldigd voor zijn tomeloze inzet voor de trimhockeyers. Gelukkig hebben wij een goede opvolger voor Herman gevonden: de nieuwe trainer Rutger Mauritz heeft vele jaren ervaring en zal voortaan de Trimmersgroep begeleiden.

Wij willen benadrukken dat de Trimhockeyers een belangrijke en zeer gewaardeerde groep is voor onze club. Wij vinden het vervelend dat we genoodzaakt zijn de trainingen van deze groep te verplaatsen. Toch zijn wij van mening dat dit de beste oplossing is. Wij zijn ons er ook bewust van dat bovenstaande wellicht niet door iedereen met gejuich zal worden ontvangen, maar wij hopen op ieders begrip voor de gemaakte keuzes. Tenslotte willen wij onze excuses aanbieden voor het feit dat de communicatie over dit alles niet helemaal naar behoren is verlopen. We hopen dat we met dit bericht meer helderheid hebben kunnen verschaffen over de achtergrond van het besluit. Voor eventuele vragen kunt u terecht bij Eef Gorter ([email protected]).

De eerste trimhockey training vindt plaats op maandagavond 25 augustus vanaf 20.30 uur. Wij hopen u allen in grote getale aan te treffen op de maandagavond!

Eef Gorter (bestuurslid TC) en Bas Eggen (coördinator Veteranen)