Scheidsrechters

WEEK VAN DE SCHEIDSRECHTER

Nieuws afbeelding 29 augustus 2014

Dit jaar start de KNHB het seizoen met de Week van de Scheidsrechter, een jaarlijkse waarderingscampagne vanuit het project "Naar een veilig sportklimaat” van NOC*NSF. Vanaf september worden door het hele land op maar liefst 32 verenigingen scheidsrechterscafés georganiseerd om de (club) scheidsrechters in het zonnetje te zetten.

De scheidsrechterscafés zijn in principe voor iedereen toegankelijk, maar specifiek bedoeld voor de clubscheidsrechters. Tijdens het café krijgt men op een inspirerende, leerzame en ludieke manier van een jonge, enthousiaste bondsscheidsrechter uit de hoofdklasse een spelregelbriefing en kun je vragen stellen over zijn/haar fluitervaringen. Als blijk van waardering ontvangen alle aanwezige scheidsrechters een nuttige tool, namelijk een speciale KNHB tossmunt. Dit alles geeft ze hopelijk energie om er weer een mooi seizoen van te maken!

De uitnodiging voor onze scheidsrechters is de deur al uit voor het scheidsrechterscafé op hockeyclub Myra in Amstelveen op dinsdag 23 september van 20.00 tot 21.30 uur.

Iedere geïnteresseerde kan zich opgeven voor 2 september bij Susan van Agten, de scheidsrechterscommissaris via [email protected].

Een leuk en leerzaam initiatief van de Bond!