Scheidsrechters

29 SEPTEMBER START CURSUS CLUBSCHEIDSRECHTER

Nieuws afbeelding 12 september 2014

Binnenkort gaan we weer van start met een cursus clubscheidsrechter. Deze cursus is in eerste instantie gericht op de jeugdspelers vanaf (bijna) 15 jaar en senioren die nog geen kaart hebben. Daarnaast is iedere geïnteresseerde welkom die wat meer van de spelregels wil weten en ook overweegt om misschien te gaan fluiten, bv bij zijn/haar eigen kind(eren).

De jongelui en alle ouders van elftallen hebben reeds via de mail een persoonlijke of algemene uitnodiging ontvangen. Maar ouders van jongere teams nodig ik graag via deze weg uit. Ook als je onverhoopt geen mail hebt ontvangen en je bent geïnteresseerd, dan kun je reageren.

De cursus is digitaal, je kunt hem dus gewoon vanaf je eigen computer thuis volgen. Het examen is op de hockeyclub in het clubhuis. De cursus start op 29 september en de examens zijn op 28 en 29 oktober in de avond. Je hoort t.z.t. welke datum voor jou van toepassing is.

Als je interesse hebt, stuur dan zo snel mogelijk een bericht met het mailadres waarop je de cursus wilt ontvangen en doen naar [email protected] . Een paar dagen voor 29 september krijg je een mail met een inlogcode die je toegang geeft tot de e-learning omgeving van de KNHB. Dan kun je aan de slag!

Groeten,

Susan van Agten, scheidsrechterscommissaris