Eindelijk weer een Merenhof-avond op 15 juli, geef je snel op!

Nieuws afbeelding 4 juli 2022
Op vrijdag 15 juli is het eindelijk weer zover en kunnen we als club, na twee jaar pauze, eindelijk weer een HVA-Merenhof-avond organiseren!

Aan het concept hebben we niets veranderd, waarom zouden we, we houden allemaal van een gezellige borrel met snacks en daarna leuke spelletjes doen op het veld met de bewoners van de Merenhof samen die wij dan begeleiden. We mogen eindelijk weer met ze afspreken en het doel is duidelijk: voor iedereen een onvergetelijke avond.

We hebben uiteraard weer vrijwilligers nodig die ons willen helpen met keukenactiviteiten, bewoners begeleiden en de spelletjes leiden (oa het populaire knots-hockey).

Het programma speelt zich af tussen 17.00 en 20.30 uur. We beginnen op de Merenhof waar we de bewoners ophalen om vervolgens samen naar de club te gaan en ze aan het einde van de middag na de spelletjes, drankjes en een ijsje weer terug te begeleiden.

Wil je je aanmelden voor deze ontzettend leuke en dankbare middag? Stuur dan een mail naar Jup van 't Veld en geef je op! Iedereen is welkom, spelers vanaf de D-jeugd, maar ook ouders en begeleiders. Afhankelijk van het aantal bewoners die mee zullen doen, zullen we een aantal begeleiders nodig hebben. Misschien zitten we snel vol, dus meld je nu aan!

Geef in je mail aan of je wilt helpen in:
1. de keuken
2. het begeleiden van de bewoners
3. begeleider van de spelletjes

We hebben er heel veel zin in.