Trimhockey

Trimhockeyers zijn beginnende en gevorderde hockeyers van 35 jaar en ouder. Zij spelen tijdens het veldseizoen op de maandag- en woensdagavond, op recreatief niveau, zonder competitie. De gezelligheid staat voorop, ook al worden er vriendschappelijke wedstrijden gespeeld tegen trimteams van andere clubs. In de winter spelen de trimhockeyers door op de velden, mits de weersomstandigheden en animo dat toelaten.

Trimhockey is geschikt voor iedereen die het leuk vindt om het spel en de spelregels (weer) te leren kennen of begeleider te worden. Het kan ook een herstart zijn na een langdurige afwezigheid op het hockeyveld. Een ieder kan vrijblijvend langskomen op de woensdagavond. Enthousiast? Dan wordt je lid.

Heb je vragen of ben je van plan te komen, stuur dan even een e-mail aan de categorieleider senioren.

Ook voor trimhockey zijn scheenbeschermers en een bitje verplicht. Een stick is voor de eerste paar keren meedoen beschikbaar op de club.