Barcommissie

EVEN VOORSTELLEN: MELANIE TE PAS, DE NIEUWE BEHEERDER BAR!

Nieuws afbeelding 6 november 2014

Misschien heb je afgelopen weekend al kennis met haar gemaakt: sinds 1 november staat er een nieuw gezicht achter de bar, Melanie te Pas. Melanie is de nieuwe beheerder van de bar. Zij zal in de weekenden en enkele doordeweekse avonden te vinden zijn in het clubhuis en zich inzetten om een en ander achter de bar goed te laten verlopen. Zij kan dit natuurlijk niet alleen: de bardienst blijft bestaan en zal Melanie ondersteunen. Wij stelden haar alvast kort een paar vragen:

Melanie, wie ben je en waar kom je vandaan?

Melanie: "Ik woon in Baambrugge en heb lang in de reiswereld gewerkt. Ik heb een zoon en een dochter, die hun hart aan het voetbal hebben verloren en jammer genoeg niet over te halen zijn om te gaan hockeyen”.

Wat is je eerste indruk na afgelopen weekend?

"Ik vond het ontzettend leuk! Ik heb al een hoop leuke mensen ontmoet en voel me nu al thuis. Ik was wel behoorlijk moe hoor, het is best hard werken en natuurlijk veel nieuwe indrukken. Maar ik krijg er ook veel energie van en ik ben heel enthousiast om het bargedeelte verder te verbeteren”.

Heb je nog andere hobby’s?

"Ik rij graag paard. Het was trouwens ook op een manege waar ik ervaring met het runnen van een kantine heb opgedaan. Daarnaast sla ik regelmatig een balletje op de golfbaan. Van een goed concert of een leuk festival word ik erg blij”.

Van harte welkom Melanie, we zijn blij dat je er bent!