DERK COOL EN STERRE DEETMAN GENOMINEERD VOOR SPORTPRIJZEN DE RONDE VENEN

Nieuws afbeelding 8 januari 2015

Op 23 januari worden de sportprijzen van de gemeente uitgereikt. Tijdens deze avond wordt bekend gemaakt wie zich sportman, sportvrouw, sporttalent en sportploeg en sportvrijwilliger van het jaar 2014 van De Ronde Venen mag noemen. Dit jaar zijn er twee genomineerden vanuit de HVA-gelederen!

Derk Cool, oud bestuurslid accommodatie is genomineerd als sportvrijwilliger van het jaar. Derk was een drijvende kracht achter de realisatie van het oefenveldje en het waterveld en heeft zich met de accommodatiecommissie enorm ingezet om de velden, clubhuis en omgeving op orde te houden en te verbeteren. Hij heeft een belangrijke rol gespeeld in de relaties met bijvoorbeeld de gemeente en KNHB. Op zijn initiatief is bijvoorbeeld de sportbestuurdersborrel opgezet. In november heeft Derk afgescheid genomen als bestuurslid, maar in afwezigheid van een opvolger neemt hij nog steeds zijn oude taken waar. We zullen zien wat er gebeurt op 23 januari, maar wat ons betreft heeft Derk deze prijs meer dan verdiend!

Sterre Deetman, oud HVA jeugd-lid en huidig speelster bij Amsterdam D1, is genomineerd als talent van het jaar. Sterre Deetman heeft jarenlang gespeeld bij HV Abcoude totdat ze een paar jaar geleden overstapte naar Amsterdam (AHBC). Sinds dit seizoen speelt ze in Dames 1 van de Amsterdamse club waar ze met en tegen wereldtoppers als Eva de Goede, Ellen Hoog en Maartje Paumen speelt. Haar eerste goal is inmiddels een feit. Zeer bijzondere prestaties dankzij hard trainen en goede inzet. Ook Sterre verdient zeker de titel van Sporttalent van het jaar!

Iedereen is welkom om de prijsuitreiking bij te wonen. Deze is op 23 januari, vanaf 19:00u in het Veenweidebad in Mijdrecht. Het is wel nodig om je aan te melden. Dit kan via [email protected]. Vanaf 21:30u is er een vrij toegankelijke netwerkborrel waarvoor aanmelden niet nodig is.