ABN AMRO E-TOERNOOI WAS EEN GROOT SUCCES

Nieuws afbeelding 9 april 2015

Op de velden van H.V. Abcoude vond afgelopen paaszaterdag alweer voor de 10e keer het ABN-Amro E-Toernooi plaats. In totaal 27 teams van 17 verschillende clubs uit 3 verschillende regio's waren naar Abcoude gekomen voor een fantastische dag vol hockey en plezier. Natuurlijk kon de paashaas ook niet ontbreken en huppelde hij de hele dag vrolijk rond.

De dag begon helaas iets druilerig met bewolking en een spat regen. Maar vrijwel meteen nadat de eerste wedstrijden waren begonnen werd het droog en niet veel later brak ook de zon door, waardoor het een prachtige dag werd. Naast de vele wedstrijden die de teams speelden, was er tussendoor natuurlijk ook tijd om je lekker uit te leven op de opblaasattractie waar de meest indrukwekkende stunts te zien waren.

Na een geweldige dag gingen de teams van Schaerwijde, AMVJ, Loenen en Athena er vandoor met de eerste plaatsen in de verschillende poules. Maar de meest prestigieuze prijzen waren voor de meiden van Abcoude en jongens van Athena. Zij kregen de originaliteitsprijs voor het best verklede team.