9 SEP 2015: SPONSORBORREL

Nieuws afbeelding 23 juni 2015

9 september Sponsorborrel - Save the date

Een sportvereniging kan natuurlijk niet zonder de steun van sponsoren. Mensen en bedrijven financiƫn en/of materieel hun steentje bijdragen aan de club. 9 september wordt speciaal voor onze bestaande sponsoren en potentiele nieuwe partners een sponsorborrel georganiseerd. Naast een sportief en interessant programma is er ook genoeg tijd voor een lekker hapje en sluiten we af met een drankje.

Het programma

De dag begint om 16:00u met een clinic voor jeugdspelers. Aansluitend speelt het eerste van HV Abcoude tegen een (lokaal) All Star team. Iedereen is van harte welkom naar de clinic en de wedstrijd te komen kijken.

Het officiƫle programma start vanaf 18:00u waarbij de voorzitter om 18:30u aftrapt en kort de plannen en visie voor de komende jaren uit de doeken doet. Hierna hebben we een aantal bijzondere sprekers (o.a. oud topsporters) die iets komen vertellen over sport, teamwork en sponsoring.

Een avond vol leuke (en leerzame) verhalen en ontmoetingen waar u wat aan heeft als dank omdat de club ook veel aan u heeft!

Bent u al sponsor of vriend, of denkt u er over dat te worden, zet 9 september alvast in uw agenda!