VERSLAG VAN DE WEEK: JE3 TEGEN AMSTERDAM JE1

Nieuws afbeelding 13 juni 2016
Met excuses van de redactie, de mail was zoekgeraakt in de mailbox, hierbij alsnog het leuke verslag van JE3 over hun laatste competitiewedstrijd:
Afgelopen zaterdag een pittig potje gebald! Met een team grote kerels, aangevuld met stoere f-invallers.
Vanwege een bruiloft van de ouders van onze stoere tweeling en een afzegging, hadden wij maar een team van 4 spelers in plaats van de gebruikelijke 7!!! Geen enkel E team was in staat om ons iemand te leveren voor die dag dus hebben wij in goed overleg met de JF1 twee broertjes van ons team daaruit gehaald om ons team te versterken. Eigenlijk een soort van eigen familietoernooitje .
De jongens moesten tegen AH & BC JE1 dat de kampioenswedstrijd speelde en op 1 wedstrijd na alle potjes had gewonnen. Pikant detail is dat die ene wedstrijd tegen Abcoude was en die was gelijk gespeeld! Neemt niet weg dat onze jongens nu met twee jongere broertjes het heel zwaar hebben gehad en behoorlijk baalden van het grote verlies. Niet nodig want ze hebben het heel goed gedaan, ook de broertjes, echt een topteam met echte knokkers op het veld . De tegenstander had een uithoudingsvermogen van heb ik jou daar en onze jongens hebben zich kranig geweerd. Mannen: complimenten voor het doorzettingsvermogen en teamwork! Ze zijn er tot het laatste moment vol voor gegaan ondanks dat het echt niet meeviel. Uiteindelijk goed werk en jullie mogen trots zijn op jezelf. IJsjes dubbel en dwars verdiend! Op naar het volgende seizoen!!!