Accommodatie commissie

Dringend hulp nodig: help veld 3 verbeteren

Nieuws afbeelding 30 augustus 2018
Veld 3 had een topveld moeten zijn, maar is het niet vanwege een aantal oneffenheden. We besparen je de details van de kruistocht die Piet Hein Knoop heeft ondernomen om dit te kunnen aanpakken, en steken gelijk door naar het goede nieuws - en een belangrijke oproep!

De aannemer moet,  waar sprake is van normoverschrijding, de oneffenheden wegwerken. Niet het hele veld heeft een normoverschrijding. Echter, als wij voldoende vrijwilligers kunnen leveren om te helpen met het op- en uitrollen van de mat, kan de aannemer voor hetzelfde bedrag het hele veld egaliseren, inclusief de cirkels!

En dus hebben we jullie nodig, alle teams moeten een steen bijdragen. Het is immers in ons aller dat veld 3 een kwaliteitsveld wordt. Daarom vragen om op elk van de ochtenden dat er aangepakt moet worden, twee of drie ouders van je team om mee te helpen.

De werkzaamheden vinden plaats tijdens op 3, 5 en 7 september. Onze bijdrage is gewenst 's ochtends van 9.00 tot uiterlijk 11.00 uur. Elke ochtend wordt 1/4 van het veld opgerold, zodat de aannemer de onderlaag kan egaliseren. En elke volgende ochtend moet dat stuk weer worden teruggelegd, waarna het volgende kwart aan de beurt is.

Wij hebben per dag minimaal 15 vrijwilligers nodig. Ook de gemeente plant dagelijks 10-15 medewerkers uit de buitendienst in om mee te helpen.

Het gaat nu om de volgende 2 ochtenden waar we dringend hulp voor nodig hebben (voor de vrijdag hebben we genoeg):

- Maandag 3 september van 09:00u tot ongeveer 11.00u
- Woensdag 5 september van 08:00u tot uiterlijk 11:00u

Het enige voorbehoud is dat de werkzaamheden niet door kunnen gaan als het flink regent. Dan wordt het veld namelijk moeilijk (te zwaar) op te rollen en is de onderlaag te nat om te egaliseren. Maar goed weer is voorspeld!

Meld je aan per e-mail aan de coördinator van de Kluscommissie, Marc Estourgie, [email protected]. We zijn laat met deze oproep omdat we deze vraag eerst hadden uitgezet hebben bij de senioren, maar zij krijgen niet genoeg man op de been.

We horen graag van jullie, in groten getale...

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie medewerking!

Hartelijke groet,

Jup van 't Veld (bestuurslid accommodatie) en Marc Estourgie (coordinartor kluscommissie)