START HOCKEYSEIZOEN 2023 – 2024: OP EEN RIJTJE

Nieuws afbeelding 30 augustus 2023

Welkom!
Hopelijk heeft iedereen kunnen genieten van een heerlijke zomer en staat iedereen  te trappelen om het hockeyveld weer op te rennen. Het bestuur heeft het seizoen afgetrapt met een eerste vergadering en heet iedereen weer van harte welkom!

Hierbij graag nog even de belangrijkste start informatie op een rijtje.

Trainingen
De trainingen starten tegelijk met het nieuwe schooljaar (regio Noord), dat wil zeggen vanaf maandag 4 september. Het trainingsschema is hier te vinden en staat ook in de HV Abcoude app.

Met trots presenteren wij hier onze vaste trainers:
Hans, Oliver, Ronesca, Johan en Björn, die wij tevens bij deze nog eens van harte welkom heten.

De keeperstrainingen vinden plaats op woensdag en het schema en de trainers worden binnenkort gedeeld.

Startdata competitie
Op de website van de KNHB is het overzicht te vinden van alle wedstrijddagen (regio NN):

Zodra de indeling bekend is, staat deze in de HV Abcoude app. Tot de herfstvakantie staan alle wedstrijden er nu in. En we starten voor de meeste jeugdteams met een oefenwedstrijd op de zogenaamde Polderdag. Informatie is hierover gedeeld via de teammanagers.

Diensten
We hebben jullie hulp hard nodig, want een club runnen doen we samen! Zo kan iedereen worden ingedeeld voor bar-, wedstrijd- en terreindiensten. De indeling wordt gedeeld met de teammanagers, die het vervolgens met het betreffende team oppakken.

De indeling tot aan de herfstvakantie is nog in de maak en wordt zo snel mogelijk gedeeld.

Wat de diensten precies inhouden, kan je hier vinden.

Jaarkalender
Op de Let’s Roll is de jaarkalender seizoen 2023 – 2024 uitgedeeld. Mocht je deze nog niet hebben, dan ligt deze vanaf maandag 4 september op de bar in het clubhuis om mee te nemen.

Alle evenementen naast trainingen en wedstrijden zijn ook te vinden in de agenda van de HV Abcoude app of op de website.

HV Abcoude app
Zoals hierboven al te lezen is, wordt dus alles gepubliceerd in de HV Abcoude app. Deze kun je gratis downloaden via de App Store en de Google Play Store, te vinden als ‘HV Abcoude’.

Teammanagers en app groepen
Voor alle teams heeft zich een teammanager (soms twee) aangemeld en zijn er, als het goed is, ook al whats app groepen aangemaakt. Hier zal alle nodige informatie gedeeld worden die de teammanagers via de categorieleiders ontvangen.

Contributie
In september wordt er naar alle leden een contributiefactuur gestuurd.

Wedstrijdtenue
Het adres waar de HV Abcoude tenues aangeschaft kunnen worden is:

Intersport Twinsport
Gelderlandplein 32 - 34
in Amsterdam

Het is niet mogelijk om tenues online te bestellen.

Heren 1 en Dames 1
En last but not least ... presenteren we hierbij ook met trots de vaste coaches Floris (Heren 1) en Lars (Dames 1), die wij tevens bij deze nog eens van harte welkom heten.

We wensen iedereen weer veel hockeyplezier en tot op de club!

Astrid, Philip, Kiki, Jop, Allard, Eric