Technische Commissie

ZAAL: OEFENWEDSTRIJDEN, KEEPERSTRAINING, 010 TEAMS

Nieuws afbeelding 18 november 2023 Zie ook het vorige uitgebreide bericht, graag lezen.

Daarop aanvullend:
Op zondag 26 november en zondag 3 december spelen verschillende teams onderlinge wedstrijden (dus geen training). Het programma voor deze twee zondagen staat hier. Let op, beide teams leveren een scheidsrechter en ook een coach! Kunnen de laatste teams de balken opruimen? Dank!

Op zondag 3 december hebben we twee uur ingepland voor keeperstraining voor alle keepers van alle teams, die het leuk vinden (zie de tijden in dit schema). Dit doen we wel op aanmelding, aangezien er beperkt plek is en anders weet onze keeper coördinator Martijn niet wie hij kan verwachten en dan zullen precieze tijden per team worden doorgegeven. Dus graag uiterlijk 27 november aanmelden bij Oliver: [email protected]

Op maandag 27 november hebben we een extra trainingsdag kunnen regelen voor de teams die 25/26 november de laatste veld wedstrijden hebben. Het trainingsprogramma staat ook hier (let op! deze staan niet in de HV Abcoude app).

Voor alle duidelijkheid, alle O9 teams zijn hetzelfde als op het veld. De O10 teams zijn in overleg een beetje door elkaar gehaald. Zie in de bijlage de indeling van de O10 teams.

Voor de O8 teams zijn er zaalhockeysticks aanwezig die geleend kunnen worden voor zowel de trainingen als de wedstrijden op het toernooi. De categorieleider Stefanie Hamers heeft de zaalsticks.