Technische Commissie

SPELLEIDER- EN COACHAVOND VOOR 3- EN 6-TALLEN OP 5 SEPTEMBER

Nieuws afbeelding 29 augustus 2013

Voor alle spelleiders, teammanagers(coachen) en geïnteresseerde ouders van F- en 6E-tallen is er jaarlijks een informatieavondaan het begin van het seizoen over hoe genoemde functies in te vullen rond het team van je kind.

Hoe begeleidt je als spelleider en niet als scheidsrechter een wedstrijd en hoe kan je bijdragen aan een veilige, plezierige en leerzame wedstrijd voor alle kinderen in het veld? Waarover kan je voorafgaand aan de wedstrijd evt afspraken maken met de spelleider van de tegenstander? Of wat te doen als een team veel sterker is, hoe dan in te grijpen?  Welke spelregels worden wel en niet toegepast bij deze spelvormen?

Schroom niet om eigen vragen te stellen en opgedane ervaringen van de afgelopen oefenwedstrijden te delen met Anneke Tromp, voormalig voorzitster Jongste Jeugd commissie District NH van de KNHB, die voor deze avond naar Abcoude komt. Dus kom ook!

Donderdagavond 5 september

vanaf 20.00 in het clubhuis