Technische Commissie

IEDER JAAR 40% BETER: DE BASISOPLEIDING TRAINING GEVEN VAN DE KNHB

Nieuws afbeelding 11 februari 2014

Wat veel mensen misschien niet weten, is dat er achter de schermen het hele jaar door een groep vrijwilligers hard aan het werk is om de kwaliteit van de trainingen te verbeteren. Onder het motto "ieder jaar 40% beter" wordt er op verschillende manieren geïnvesteerd in bijvoorbeeld opleidingsmateriaal, cursussen en trainingsprogramma's om onze trainers op te leiden en te ondersteunen in hun taak. De komende weken zullen we daar meer over vertellen. Deze week aandacht voor de "Basisopleiding Training Geven" van de KNHB. Dit is een zeer nuttige en leerzame opleiding bestaande uit twee bijeenkomsten voor startende, vaak jeugdige trainers waarin hen geleerd wordt hoe technische en tactische vaardigheden in verschillende vormen te oefenen. In de bijlage is meer te lezen over deze basisopleiding.

De eerste bijeenkomst is komende maandag, 17 februari van 18.15u tot 20.45u in het clubhuis. Wij wensen alle jeugdtrainers een leuke en leerzame bijeenkomst. Mocht je nog interesse hebben om deel te nemen, meldt je dan bij de trainingscoordinator..

Bijlage