DANK VOOR EEN ZEER GESLAAGD VRIJWILLIGERSDINER EN SENIORENFEEST

Nieuws afbeelding 24 maart 2014

Afgelopen zaterdag was het vrijwilligersdiner en aansluitend het seniorenfeest. Het was een fantastische avond! De ontvangst begon al feestelijk met een glas bubbels en een heerlijke borrelhap waarna de vrijwilligers hebben genoten van een gezellige en zeer smakelijke kaasfondue. De sfeer zat er gelijk goed in. Terwijl na het diner enkele vrijwilligers de tafels en banken verwijderden om de ruimte klaar te maken voor het feest, ging de rest het veld op om te ervaren wat onze 5-jarige leden iedere zondagochtend eigenlijk doen tijdens Funkey. Met groot enthousiasme en veel plezier werd er touwtje gesprongen en knotshockey gespeeld en uiteraard de yel uitgevoerd! De avond werd vervolgd met een korte bijzondere ledenvergadering, waarin één vrijwilliger nog extra in het zonnetje werd gezet: Floris Stigter werd benoemd tot erelid van de vereniging. Gefeliciteerd Floris! Toen was het tijd voor muziek en dans. De voetjes konden van de vloer op de tonen van de Abcowboys en muziek van DJ Bart Zeldenrijk. Het was een mooi feest!

Deze avond was niet mogelijk geweest zonder de fantastische bijdrage van een aantal sponsors, die wij daar op deze plek hartelijk voor willen bedanken:

• de Eendracht voor de kaasfondue en salades

• de Lindenhoff voor de hapjes

• Rank Wijn voor de wijn

• Remko's brood en taartjes voor de soesjes

• Mocca d'Or voor de koffie

• Pepping voor het podium en de tafels en banken

• Bart Zeldenrijk voor de doeken, kaarsen en muziek

• de Abcowboys voor hun optreden

Tenslotte rest natuurlijk nog een woord van dank voor de heren en dames van het Funkey-team, die verantwoordelijk waren voor de organisatie, de Funkey workshop en de bediening. Hartelijk dank allemaal, we hebben genoten!