25 JUNI FAMILIETOERNOOI: SCHRIJF JE SNEL IN!

Nieuws afbeelding 15 mei 2023

Op 25 juni a.s. is het dan zover, het traditionele en oergezellige "familietoernooi” is terug! Kom jij ook dit jaar? Heb je altijd al een toernooi willen spelen samen met je zoon/dochter? En hockeyen de ouders zo goed als ze soms denken langs de lijn ;-)? De gelegenheid om dit te laten zien! Roep al je familieleden en vrienden bij elkaar en we maken deze versie van het familietoernooi onvergetelijk! En wat niet mag ontbreken op het familietoernooi is een afsluitend diner.

Naast de super leuke sfeer is het ook een dag vol traditioneel hockeyplezier! Elk team speelt +/- 4 of 5 wedstrijdjes van 25 minuten. Als je tussendoor vrij bent kun je je uitleven op het geweldige springkussen! Aangezien we er natuurlijk vanuit gaan dat het heerlijk weer wordt, is er water bij dit springkussen. Neem dus droge of zwemkleding mee.

De dag start om 13:00uur met een ontvangst en de traditie dat elk team één taart meeneemt zetten we voort. Elk team neemt een zelfgebakken taart mee die boven in het clubhuis kan worden neergezet. Hier kan iedereen dan een stukje taart pakken tussen de wedstrijden door en de "lekkerste” taart wint een leuke prijs.

Het thema van dit jaar is "Zomerfestival”. Kom zo origineel mogelijk gekleed en misschien wint jouw teamde mega orginaliteitsprijs wisselbeker!

Inschrijven kan via deze dit formulier

Er is plaats voor 14 "familie”teams en elk team bestaat uit minimaal 8 spelers (een team mag dus ook bestaan uit een combinatie van meerdere families en vrienden). Hockeyervaring is geen vereiste, een bitje en scheenbeschermers zijn wel een must en een hockeystick kan je lenen van de club.

Ook kan je je uiteraard individueel inschrijven. Van alle individuele inschrijvingen makenwij één of meerdere leuke teams!

Het inschrijfgeld bedraagt € 19,50 voor volwassen en kinderen vanaf 12 jaar en € 9,50 voor kinderen tot 12 jaar inclusief diner!

Voor specifieke vragenstuur een e-mail naar [email protected]

Wij hebben er heel veel zin in, geef je snel op via de link de inschrijving sluit half juni!

We hopen jou, jouw familie en vrienden op 25 juni a.s. te zien- tot dan!

De activiteitencommissie