Cashless

Op de vereniging werken we zonder contant geld. Dat is veiliger en sneller. De clubcard is hét betaalmiddel op HV Abcoude. Met deze persoonlijke ledenkaart kan alles aan de bar worden afgerekend.

Hoe werkt de clubcard?

Op de clubcard zelf staat geen geld. Je kunt zonder pincode betalen, snel en veilig. Je saldo wordt digitaal bijgehouden.

Opwaarderen van de clubcard is eenvoudig

Het minimale opwaardeerbedrag is € 20,00. Dit kan

• aan de bar via een PIN-transactie of

• via deze website. Je logt in met je eigen lidnummer en wachtwoord, klikt op ‘profiel’ (rechtsboven) en vervolgens op tegoed LCS, waarna je de clubkaart kunt opwaarderen met een iDEAL-transactie.

Blokkeren van de clubcard

Mocht je de clubcard kwijtraken, dan kun je deze blokkeren, waardoor je over het openstaande saldo blijft beschikken.

Nieuwe clubcard aanvragen

Aanvragen van een teamcard of een (vervangende) clubcard: [email protected]

Een vervangende pas kost € 5,00.

FAQ Clubcard

Meer informatie over onze clubcard vind je op de veelgestelde vragen over de clubcard.